Adresa:
Cluj-Napoca
Web:
Telefon:
0741-789.885
Trimite unui prieten Share pe Facebook Share pe Twitter

Suntem o echipa de videografi specializati pe segmentul filmelor de nunta, iar datorita evenimentelor la care suntem solicitati, deseori calatorim distante insemnate pentru a filma un eveniment. Inainte de toate, credem ca un film de nunta trebuie sa fie unul captivant, iar ca sa-l realizam in acest fel, este vital sa-l pastram autentic, dinamic si totodata cat se poate de natural. Din acest motiv, stilul nostru este unul non-intruziv, tocmai pentru a capta emotiile si sentimentele intr-o maniera cat se poate de reala si naturala (incercam sa evitam sub orice forma regizarile si interventiile care nu sunt esentiale). Desigur experienta si echipamentul utilizat joaca un rol important in calitatea serviciilor pe care le oferim, insa ceea ce ne face diferiti este abordarea individuala cu ocazia fiecarui proiect si valorile in care credem. Credem ca este deosebit de important sa fim motivati de fiecare data, fiindca nu exista doua evenimente la fel si consideram fiecare eveniment, in special cele care aru loc intr-o locatie necunoscuta pentru noi pana in acel moment o provocare unica.

Produsul nostru final in general consta in doua materiale:

> Un clip scurt, de cateva minute, in care urmarim sa prezentam cele mai frumoase si marcante momente ale zilei nuntii, intr-un mod dinamic si captivant. Este modul ideal de a prezenta intregul eveniment sub o forma compacta si in general are un succes garantat in randul invitatilor.
> Filmul de nunta complet (cu o durata in 30 si 90 min in functie de eveniment si asteptari). Aceasta versiune este una mai detaliata si prezinta secventele importante de pe parcursul zilei intr-o forma mai lunga.

Serviciile noastre insa nu includ doar atat. Oferim consultanta si suport in planificarea zilei, astfel incat totul sa decurga fara griji, atat in ceea ce priveste proiectul filmului cat si intregul eveniment. Defapt aceste doua lucrui merg mana in mana. Aditional putem oferi si cadre filmate din aer utilizand drona sau sedinta video de dupa nunta, desigur toate in sincron cu un stil de postprocesare elegant si cu bun gust. In privinta aspectelor tehnice in prezent materialele de nunta sunt disponibile fie la rezolutie full HD fie la rezolutie 4K.

Profil actualizat acum 57 luni

Servicii recomandate

Transilvania Cleaning